D2147 Ya bende sorun etmiyorum aslında ama işte syleynce a kilo almamışsın göbeğin fazla yok annem bile sylüo bazen artık kızmamak için kendimi zor tutuyorum zaten ilk5-6aaya kdr göbeğm yoktu yani şu an bile korkar oldum millet sorunca kaç aylık oldğnu sylemeye ben nazardan çok korkarım bekarken hep nazara gelirdim baba tarafından😒😒 yani eşimin akrabalarıda pek iyi sayılmaz hele bi tanesi var sadece göbeğimi takip ediyor sanki insanı gözüyle yer yani yoksa halimden çok memnunum bebişimde bende sağlıklıyız çok Şüküür 🤲🤲🤲🙏🥰