Zeyyno_ Hanımlar başlarda çok takmıodum ama şu aralar kafama takılıyor göbeğiniz ne kadar büyüdü biz 7.ayımızı doldurduk 8.ayın ilk haftasındayız küçük geliyor bana sizce Normal mi? 🤔🤔 Ayın 20sinde randevum var herşeyimizz Normal güzel gayet.. https://hizliresim.com/LQ8XrX
Ozdmrkbraa Zeyyno_ eğer ikiniz de sağlıklıysanız görünüşüne hiç takılma kuzum iç haznen geniştir ki bu bence en büyük avantaj şu an 28+2 tim karnım büyüdü belime vuruyor ağrısı hareket ederken zorlanmaya başladım artık çok rahatsız edici bir durum bu bence maşallahın var senin kıymetini bil 😍
esrAlp Zeyyno_ arkadaşım son haftasında sizin kadardı karnı bence çok iyi ufak olması maşallah 🧿 benim karnım kamyon tekeri gibi🤣ilkinde de öyleydi genetik bence o yüzden tadını çıkarın üzülmeyin 🥰
Gulsahurer Zeyyno_ bende aynı şekilde etrafımdaki herkesin 6 aydan sonra çok belirgin olmuş ama benimde çok belli değil, doktor bir sıkıntı olmadığını iç karın meselesi olabileceğini söyledi, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌼🧿
Myminik Bebeyin kilosu iyiyse her sey normal dedise doktor endişelenecek bir şey yok. Tamamen iç karinla alakali. Zaten buyuk olunca hic kolay olmuyo
Zeyyno_ Myminik Aynn ben şu an bile bazen zorlanıyorum ama bgün bnmle aynı ayda bi hamile görünce karnı çok büyümüştü yürüyemiyordu nerdeyse o yüzden bi kafama takıldı. Doktorum herşey iyi normal dedi tüm testlerimi kontrollerimide düzenli şekilde oldum bu zmna kadr herşey güzel çok şükür 🤲🙏
Ozdmrkbraa Zeyyno_ evet ilk gebeliğim kuzum ama nedense karnım çok çıktı muhtemelen iç haznem dardır çok şükür biz de sağlıklıyız ama senin gibi ol ak isterdim tezgaha uzanırken sıkıntı yaşıyorum karnım tezgaha çok yaslanıyor bizim tospikte rahatsız olup içerden tezgaha tekme atıyor haşin erkek 😂😂
Zeyyno_ Kebelekk Hm anladım cnm Ben doktoruma hiç sormadım herşey yolunda diye 3hafta geçti nerdeyse dha randevum ayın 20sinde olduğu için kafama takıldı öyle 🤗
Kebelekk Zeyyno_ hangi hastaneye gidiyorsun canım bende her ayın 20 sinde gidiyorum fakat bu sefer geç gidecegim
DaisyMom Zeyyno_ benim ilk hamileligimde ikizlerimde karnim boyleydi bu haftada.Yani ikiz olduklari halde kucuktu.Simdi ikinci gebeligim 20+5 gunlugum sizinkinden buyuk duruyor valla nefes alamiyorum 30dan sonra ne olurum bilmiyorum 😒 bence sizin ki gayet iyi 💕💕🥰 gozume korkunç geliyor 😬 bebisler saglikli olsunda.
Eemmyy Zeyyno_ bizde 7 aylık olduk we benimde karnımda sizin ki gibi belki bir tık daha küçük olabilir🤭☺️☺️
Mgersn Bende 7.aydayım benimde aynı böyle millet sorunca söylüyorum şaşırıyolar hiç kilo almamışsın bi değişiklik yok diye ama herşeyimiz gayet güzel ve sağlıklı ilerliyor. Tedirgin olmuştum bende doktora sordum hiç bir sıkıntı yok demişti sağlıklı olduktan sonra bence bi önemi yok 😍
Zeyyno_ Mgersn Tabi sağlıklı olduktan sonra bi önemi yok ama insann bazen kafasına takılıyor belkide benm eşim ynmda değil düşünecek uğraşacak bişeym yok dha fazla düşünüyorum