Epifenomen babysevgi öyle valla neden koyarlarsa bebek kıyafetlerine, zaten arkalarına baskılı oluyor kaç ay olduğu markası vs gereksiz
Songulkls27 Gulbeste bende 40 derecede yıkadım zaten yüksek derece ütü yapıyoruz ölür bakteriler diye düşündüm 🌼
babysevgi Gulbeste bncede yeterli olur cnkü kıyafetlerde de hep 30 derece yazıyor genellikle bi tane 40 yazan denk oldu o da chakranın ürünü.
babysevgi Acemianne27 evet iyi yapmıssınız benimkide otomatik 40 dk olarak veriyor hassas programı :)
babysevgi Purpura26 bnce hassas da yıkayın bende öyle yaptım . Yeterli olur diye düşünüyorum 3.30 cok uzun😬
Aliyecapa Renkli beyaz diye ayırmak bebek doğduktan sonra çok zor olur renk koruyucu mendili kullanın marketlerde var hepsini birlikte atın ve o mendilden koyun malına içine hicbirsey olmuyor yeni anne olarak Bi tavsiye😊
babysevgi Aliyecapa mendilim var kendimize de kullanıyorum ama ilk sefer diye böyle yaptım ben :) aman bişey olmasın diye . 2. 3. E sallanır ztn :) ama o ilk yeni heyecanı aman bişy olmasın heyecanı işte.
3evlat1anne Songulkls27 benim makinada öyle bebek proğramı çok yüksek ve 3saat sürüyor bende hassas yıkamada ekstra durulama yaparak yıkadım