Bugün çamaşırlarımı yıkadım arkadaşlar bir kısmını . Önce hepsinin etiketini kestim , sizlerde kesmelisiniz.Beyaz ve renkliler olarak ayırdım.
Herkesin makinesine göre uygun olan programı seçmesinde fayda var benim makinem siemens ve bebek programı diye bir programı yok.Dolayısıyla bende hassas yıkama programında 600 devirde 40 dk 30 derecede minoris deterjan ile (kendi ölçü kapağı mevcut) 1 kapak koyarak yıkadım. Yıkama bittikten sonra 20 dk daha 800 devirde tekrar durulama+sıkma yaptırdım ve güneş varken çamaşır teline astım :) umarım yardımcı olmuştur.
Yıkama çok kafa karıştıran bir konu.