bilaloguzunannesi Rumeysagnc aynen şimdi 4 aylık olduk vazgecemiyorum boş zamanlarda buraya bakıyorum happy kidse bakıyorum 😂
bilaloguzunannesi Rumeysagnc 2.yi Rabbim nasip ederse ilerde düşünüyoruz doğu görevi olabilir belki gelecek yıl şimdilik oglumuzda zaman geçirelim birde daha gelinlik giyip dış çekim yapacağız 😂
bilaloguzunannesi Rumeysagnc MaşAllah Rabbim sağlıkla vaktinde kucağına almayı nasip etsin inşAllah 💕
Srhtzlyh Rumeysagnc ben yazın ortasında ayva aşermiştim internetten getirttik. Sonra çiğ fındık istedim ankarada yaşıyorum trabzondan fındık getirtti eşim sağolsun🤭 çiğ fındık var çoğu yerde ama ben tutturdum dışındaki yeşil kabuğu bile ben açmak istiyorum diye😅 şimdi 26+1 olduk iki aydır filan bişey aşermiyorum
busbus35 Rumeysagnc işkembe çorbası sarımsak soğan taze turşu poğaça 🥔 patates haşlaması halada yiyorum geçmedi hevesim 🙏 birde kemik çorbası kendim yapıp çok içtim kendi kurbanın kemiği di çok lezzetli oluyor ❤️
ADamla Önce portakal suyu 😁 tatmin etmese de içtim kış portakalını bekliyorum sonra lokma tatlısı aşerdim ömrümde de yemediğim bir şey öyle bir istedim ki meğer portakal suyunu aşermemişim o derece 🤣