Rumeysagnc kışın ortası karpuz 😁🙈 erik sonra ıstanbuldan getırtmıstım onuda karpuzada 60tl verdık sonra yazın 15 gunde 6 tane karpuz yemısim 🤣 kayınvalıdem saymıs sagolsun köy yerı olunca taze olunca bıde yıyo ınsan tabı sonra eksı tatlı karısık yedım smdi eksı agzıma surmuyorm hep tatlı 😁 34 olduk kızımla cok skur