my_baby benim de ilk gebeliyim 4 yıl aradan sonra oldu ilki 212,39 , 269,9
1011,0 ,1994,0 2774 falan oldu doktor düşük buldu hastane ye gittim keseyi gördük iyi dedi şuanlık bişi yok her ihtimale karşı progestan200 verdi 2 hafta sonra gel dedi ama bu süreç de hiç bişi yapma yat dinlen dedi