Ben de 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu 4+2 idim öğrendiğimde. Beta değerim 1200 civarı çıktı. Ultrasonda doktor ufacık bir kese olduğunu, çok erken geldiğimi, 2-3 hafta sorma kalp atışlarını duymaya gel diye söyledi. Kalp atışını duymaya gel diyene kadar hamile miyim değil miyim anlamadım :)). Bulantım azcık oluyor aç kaldığımda ama genelde kaşık ağrım var. Umarım hepimiz sağlıcakla alırız bebekleri kucaklarımıza :)