GlinDirim cansuece
benim de ilk gebelik ❣😊 14+3’teyken doktor büyük ihtimal erkek dedi. 4 Aralık ta randevum var, bakalım doktor bu kez ne diyecek. Ben özel muayenehaneye gidiyorum, ama doğum Edremit teki özel körfez’de yapılacak.
Hayırlısı olsun inşallah hepimiz için
Alalh sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bizlere 🙏😊