muhtemelen 100 yaptırır. 140 ı gecince oyle yapılıyor cunku. neden 50 lik yapıyorlar hic anlamıyorum iki kere eziyet 75 yaptırıp tanı koymaları lazım direk. benim oyle olmustu hem endokrinci hem kadın doğumcu direk 75 yapcaz dediler. ama neyseki cok yukselmemis senin. benim mesela 197ydi ama benim sekerimi sadece beyaz ekmek yukseltiyo. esmer ekmek yiyince tokluklarım 100de kalıyor. o yuzden yemeğin yanında pilav makarna yiyorum ekmek yerine 3 5 kasık ama. senin de oyle sıkıntılı insulinlik bir durumun olmaz muhtemelen.