Ben 2. gebeliğimi yaşıyorum şu an, ilk bebeğimi 2018 Aralık’ta sezaryenle kucağıma aldım. Benimki artık koyulaştı ancak ben hiç krem vs kullanmadım, senin postun sayesinde bilgim oldu diyebilirim😅 Bu doğumumdan sonra ben de o kremlerden kullanırım artık. Benim sıkıntım da izden çok sezaryen kesisinin olduğu yer çukur kaldı, ben ondan çok rahatsızım. İç çamaşırlarım tam o bölgeye geliyor ve o boşluğa giriyor. Bunu yaşayan var mı?