Kizlar sezaryen dogumdan sonra dikis izinizde kabariklik oldu mu? Dikis izi kabarik ve hafif pembe 4 ay oldu dogum yapali. Normal mi sizce? Krem falan mi kullanmaliyim acaba doktor bisi vermedi🤔 bide spora baslamak istiyorum fitness yapicam cok kilo kaldi bende. Dikis iyilesmedi anlamina mi geliyor acaba bu. Kilolar yerlesmeden iyice onlem alayim diyorum bu seferde dikislere bisi olursa diye korkuyorum. Sezaryen sonrasi spora ne zaman basladiniz?