Nnadye Ben iki yaşındaki oğlum için ahşap masa ve lohusa pijaması aldım . Pijama hoşuma gitti alt tarafının lastiği var ayarlayabiliyorsunuz genişliğini. masayı daha kuramadım akşam eşime kurdurucam .
Hayalim_s Nnadye doğumum kışa denk geldiği için pijama takımı ince geldi biraz battaniye biberon askı patik önlük aldım 😀
Kuzucumm Nnadye ben 11.30 da gittim hersey duruyordu şok oldum valla burda hic hamile yok herhalde . Cinsiyetimiz belli olmadığı icin pek bisey alamadim. 2 muslin bez bide zibin aldim ama hepsi cok güzeldi icim gitti 🤗
Byzaoz Hayatuysal34 ya bende biberon almadim hem erken diye hemde hep avent marka oneriliyor ya o yuzden. Kaldiysa bende mi gidip alsam ?
MiniKaya mucizemucize17 kız sen kimle gittin bimi toplamışsın 😀 ben daha yeni geldim herşey vardı bu saat olmasına rağmen babynest aldm ışıklı toplar aldm bide filli oyuncak aldm annemde sabah çorap patik müslin almış haftaya a101den kayınvalidem küvet seti alıcak 😀
busbus35 mucizemucize17 sen şanslısın hepsinden bulmuşsun o anne yani yatakdan benim de oldu çok beğendim kaynanam almış sağolsun çok hoşuma gitti
mucizemucize17 Jdiebsh ama napim hepsine ihtiyacım vardı bi anda halledelim bitsin dedim kasa da kocam şok tabi😂😂😂 bime geldik ne 400 tl si diyo bida bana sakin eksik var deme diyo haha😂😂
Jdiebsh mucizemucize17 hakli adam napsin 😂😂benim kizimdan kalan kullanmadiklarim var ortak renkli falan yedek olarak aldim ben bi kac malzeme kaldi onlarida esimle alcam yine cok degil alacaklarim ama ☺
askvehuzurum ikizminikler emzikleri göğüs uçlu olandan değildi bende almadm bebekler onu daha iyi tutuyor.
Adeviye Ben de ay duvar lambası ve ponpon lambadan aldım artık dekorasyon eksiğim kalmış 😂 Bunları anneme söylemiştim gidip alır mısın diye o da durmamış oyuncak almış bir de ama daha doğmadık 😂
mucizemucize17 MiniKaya eşim vardı canım bide evimin hemen yani bim çok erken gittim.ben iyiki de gitmişim şuan hiç bisey kalmamış
MiniKaya mucizemucize17 bende birşey yoktur hava alim hemde bakim diye gittim baya herşey vardı bitek mama sandalyesini görmedim diğer herşey duruyordu 😀 gerçi aynı cadde üstünde 4 bim var belkide o yüzden 😀