haziranin25i Glcnbrfn gebelik gözüküyor yeni gebesin aramıza hosgeldin 🌼💜 Sağlığıyla da kucağına almak nasip olur inşallah 🧿
Prenses23 Glcnbrfn yarından sonra tekrar yapmanız gerekir çünkü iki günde iki kat artışına göre belli oluyor sağlıklı gebelik olduğu 🧿
Glcnbrfn Sermec27 hadi inşallah 🙏 çok teşekkürler bu güzel hayırlı günde sevindiren Rabbime şükürler olsun 🙏
S_inem Glcnbrfn bende de böyle çıktı iki kere kan verdim yüksek çıktı üçüncü kan da birden düştü fazla sevinme
Bittercikolata Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲🏻 ilk denemenizde mi gebe kaldınız? Bende erken gebelik testi yapmak istiyorum ama korkuyorum çıkmazsa diye
Glcnbrfn Bittercikolata benim 7 yaşında bir kızım var ikinci çocuğu daha yeni düşünmeye başladık ve evet geçen ay denedik ilk yumurtlama günlerimi takip ettim bu şekilde oldu.İnşallah bir aksilik çıkmazda gebe olduğuma bende inanmaya başlarım hala şoktayım ☺️
halitefe Glcnbrfn hemen kan vermeye git canım kendinede iyi bir kadın doğumcu bakmaya başla var bebiş🤗🤗
198697 Glcnbrfn canım ben de aynı testle öğrendim adetime 5 gün kala yaptım çok daha silikti 4 gün kala yaptım aynı böyleydi. Şu an 7+3 hamileyim. İnşallah vardır 💕🙏
Elif0316 Glcnbrfn bence sen en yakın sağlık kuruluşuna bir gebelik testi yaptır ben de iki çizgi var dı.