Arkadaşlar bir kaç gün oldu aranıza katılalı.dün akşam ve bugün iyi bir markanın erken gebelik testini yaptım.dün akşam yaptığım çok silik bir çizgi idi.bu sabah yaptığım yine çok silik ama pembe bir çizgi.testime yapıp yorum yapabilir misiniz acilll lütfen 🙏
