PelinK YaseminErol valla ben de çok korkuyorum hiç sevmiyorum çatlak felan ya bunun niye bir çözümü Yok tedavisi felan ☹
YaseminErol PelinK o zaman da karnım iyice geriliyo patlayacak gibi oluyo çok da içemiyorum en fazla 2litre
Zhdsngz YaseminErol üzgünüm ama bende de seyir oyle Devam etti neler neler kullandım Oysaki 34 de falan farkettim 38 im Aldı basını gitti
YaseminErol Zhdsngz yaa ciddi misin. Sonra sonra belirgin koyu renkli olanlardan mı çıkmaya başladı. Keşke resim eklense de göstersek birbirimize
znurstnKaraca YaseminErol bende hamilelikte ilk kırmızı oluyo sonra beyaza ten rengine dönüyo diye biliyorum ama sizde kırmızı olmamış sanırım bende çok takıntılıyım inşallah olmaz 😭😭😭
YaseminErol znurstnKaraca benim de ondan kafam karıştı aynada kırmızılık aradım hep. Tesadüfen karnımı mıncıklarken farkettim yokla hiç çatlamadım diye geziyordum keyifli keyifli😁
CerenSelvi YaseminErol ben hiçbir şey kullanmadım. Çatlaklarım da var, çümkü genetik olduğuna inanıyorum ve kafaya da takmıyorum 😅
YaseminErol Kubraa4334 sürmeye devam et bence ben daha da fazla süreceğim özellikle o farkettiğim yere
Zhdsngz YaseminErol 2 3 cm Lik şeritler diyebilirim bir anda kırmızı kırmızı göründü sanırım Sonra seffaflasacak beyazlaşacak 😞
sudamlasi YaseminErol ben çatlamıştım valla kırmızı kırmızı belim kalçam göbeğim ondan önce hiç çatlağım yoktu. Ama çatlaklarım 1 sene içinde geçti
Rumessa Böyle kırmızı, mor karışımı çok güzel bir rengi var 😂 Genetik cidden ya pahalısından, ucuzuna kullanmadığım nemlendirici, yağ kalmadı ama işte napalım aldı kızçem annesinin bütün güzelliğini, feda olsun, sağlık olsun evladıma napalım🤗
YaseminErol Rumessa rengi o kadar güzelse varsın olsun madem ya😄 şimdi gergin bişey belli olmuyor da Doğumdan sonra çirkin görüntü olursa diye çok korkuyorum😢
Mzeynepp deletedmom351 ben de 38 im henüz çatlak yok inşallah da olmaz... Annem çatlamıs çünkü ve vücut yapımız aynı, korkuyorum