Kızlar bugün 34 haftam bitti. 12 haftadan sonra başladım bir sürü krem yağ kullandım her gün aynaya baktım çatlak var mı diye. Az önce yatakta sırt üstü uzanırken göbek deliğimin etrafını biraz sıkıştırdım. Sıkıştırınca 3 4 tane küçük çizik farkettim. diğer yerleri sıkıştırınca öyle çizgiler yok. Rengi Tenimin renginde bakınca farkedilmiyor. Bunlar Doğumdan sonra meydana çıkar mı ya😢 çatlak denen şey kırmızı veya mor mu olmak zorunda bunlar çatlak sayılır mı😢çok takıntılıyım bu konuda lütfen tecrübelerinizi paylaşın.