Kahramankentli güle güle kullanın 😊 ben de içlik tulumlardan aldım 0-3,3-6 aylıklardan toplam 10 tane (1 poşette 2 tane var). Lohusa sabahlık aldım aslında onu su an kullanmak için aldım hastane için başka alıcam🙈
bebek askısı aldım, müslin bez aldım benimkinde çekilme olmadı gayet sağlam su an😅 bir de bebek havlusu aldım kundaklanabilen, organik bebek çoraplarından aldım genel olarak çok güzel ürünler 🥰