Kahramankentli Bende bunlrı aldım kızlar herkes ne aldıysa paylaşsın fikir olsun bizlere ben açıkçası şu Müslin bezini aldığıma pişman oldum bi tek ipleri çekiliverdi hemen diğer herşeyden memnunum hele de pijama takımına bayıldım diyebilirim 😘🥰
DiplomaliEvHanimi Kahramankentli canım sen kaç kilosun ben biraz kiloluyum şu an 87 deyim doğuma 90 olurum 27 haftalığım daha hani bu civarda kiler XL giyebilir mi
26_26_26ggg Kahramankentli pijama takımı hiç görmedim raflarda demekki millet bunlara hücum etmiş bende bebeğimin zeka kartları , welsoft patik , askı aldım 😁
Yavuzhande Kahramankentli bende alışveriş yaptım 🤪 nevresim takımı yorgan yastık aldım ve ledli toplardan aldım hepsi harika toplara bayıldık bu fiyata bu ürünler gerçekten çok güzel
Kahramankentli DiplomaliEvHanimi canım ben şuan 70 im bu bana olur hatta 80 e kadar da olur ama 90 ı inan bilmiyorum 🤷♀️ kalıp olarak esnek aslında
Cemrenur DiplomaliEvHanimi ben 94um gecelik aldım canım birazcık dar ama esnek olduğu için sıkıntı olmuyor. Xl aldım bu arada
Byzaoz DiplomaliEvHanimi canim ben suan 88 kiloyum xl aldim sabah bimden denk gelmedi. Kumasi guzel begendim ust kismi oldu alt kismi küçük geldi bana.
Kahramankentli Zerin1234 Valla canım tiktak halletmişim bende şaşırdım 😅 9.09 da işim bitmiş fişde öyle yazıyor çok kalabalıklaştı bi anda alıp çıkıverdim bende 🥰
Kahramankentli Mmrv00 güle güle kullan canım valla benim içim gitti o patiklere de cinsiyet belli olmayınca öyle baktım sadece zıbınlara denk gelmedim hiç bi de o nohut battaniyeyi de göremedim bugün cinsiyet öğrenmeye gitcem eğer belli olursa yine bi uğrarım BİM’e 🤷♀️🥰😂
ikizminikler Mmrv00 askılık ve battaniye için gidilirmiş 😂 ben sıra felan sevmediğim için o olayları yattım uyudum 😐 çok varmıydı askılık
Mmrv00 ikizminikler vardı ben cikarken hala gelenler genelde buyuk parcalar icin geliyor bunlar kalmis
turansmom1 ikizminikler bi milyoncularda 7 lira aynı askı boşver biz yatmaya devam edelim kalkınca aliriz😂
symslmz Müslin, kova , maşrapa, ışıklı ledli toplar, iki adet patik, müslin bornoz, bi tane yelek, iki adet ikili zıbın, askı, pamuklu battaniye, havlu 🥰😂
Safie Yavuzhande nevresim takımı nasıl çıktı modeli reşimde güzel çıkmamis5 diye ben aldirmamistim resim atabilir misiniz eşim aldı ise gitti ben hastanedeymde
Cemrenur Kahramankentli 2 tane askı 1 tane battaniye 1 muslin gecelik emzik 1 paket yenidoğan zıbın ve yastık aldım. Muslin dışında hepsi cokk güzel. Ama bu muslin de artik pusetin üstünü ortmek icin iyi olur
Epifenomen Kahramankentli https://imgyukle.com/i/5UpjUb bunlar da bizimkiler, kedi de üzerine bedava 😄
zeyzey95 Epifenomen burda paylaşmışsın gördüm 😂 sanki biraz küçük gibi babynest ama acaba ayarlanabiliyor mu büzüştürülmüş gbi duruyor yani boy olarak en fazla 2 3 ay kullanılır gibi duruyor bu haliyle