mucizemucize17 Tugce1803 bende dedim ana kucağı ve anne yaninyatagini sağ tarafa koyun nolur bak hamileyim evinizi fare basar dedim kadın guluyo bana😂😂
Bebislerimiz mucizemucize17 yanina birini daha alsaydin iki kisi daha iyi alirdiniz ben çalışıyorum anca ogle tatilinde kalirsa oda 😂
mucizemucize17 Bebislerimiz aslında annem. Gelicekti onun da işi ciktii ama öğlene de kalır inşallah sende alırsın 😊
mucizemucize17 Duygusuz canım anne yani yer yatağı ana kucağı mama sandalyesi küvet lohusa takım battaniye ağız mendili emzik biberon 400 tl verdim.iste ama bütün herşeyi alabildim.şükür
Duygusuz mucizemucize17 oo masallah haftaya A101 de de var ben canta alıcam ordan bimde ki hosuma gitmedi ama baby nestler cok güzeldi
Bilgedenek Arkadaşlar aynı ürünler 15 Ekim de 101 e de geliyor bilginiz olsun. Alamayan haftaya orayada baksın. Benim cinsiyet belli değil diye bişey alamıyorum…
mucizemucize17 Bilgedenek aslında var ya metresin battaniye ve her urun de unisex renkler.vardi bende beyaz aldım.bi cogunu
Bilgedenek mucizemucize17 Canım ben şuan 12 haftaligim ama benim dusuklerim olduğu için erken diye bişi almak istemiyorum. Allah nasip ederse 7. Ayda baslayacam hazırlığa. Bide ben bim üstünde oturuyorum onun hemen yanında da 101 var. Bu sabah aşağısı sesten mahşer yeri gibiydi…