bebegim_28 Nesrin_sipahi inşallah gelmez ya tiksinmekten çok korkuyorum önceki evim kiraydı tiksindim o evden Allahtan ev aldık çıktık kendi evimize bu evden tiksinirsem yandım😂😂
Nesrin_sipahi bebegim_28 😂😂😂 ev olarak dgl cnm migde bulantısı oluyor sanki üşütmüş gibi bir bulantı oluyor bende 😂😂 allah yardımcın olsun inş olmaz 😊😊
bebegim_28 Nesrin_sipahi bende direk tiksinme ile içim kalkıyor 😬😬 özellikle banyo dup aşamaya karşı 😵
Hilalgc Geceleri.mide bulantısı oluyor bende de ve ara da adet olcak gibi kaşık ağrısı oluyor gece sürekli.idrara uyanıyorum çok.saga sola dönüyorum bende 34+4 um
Med Nesrin_sipahi uyku problemi bende de var saga dönsem olmuyor sola dönsem olmuyor zırt pırt tuvalete gidiyorum artk iyice bastırıyor bebisler