Nesrin_sipahi Kızlar merhaba biz bugün 35 haftalık olduk çok şükür ❤️🤲🏻 fakat bir sorun var ne gece uykum ne gündüz uykum var ve aşırı migde bulantılarım oluyor gece sürekli idrara çıkıyorum sizlerdede oluyor mu ?
sedasuzan Nesrin_sipahi bende de uyku hali çok fazla önceden böyle değildi ve sürekli bi sağa bi sola dönüyorum belli bi süreden sonra yattığım yer acıyo iyice agırlastım
Unlukacar Nesrin_sipahi canım bende bugün tam 35 haftalık oldum bende senin gibiyim hamilelikten önce öğlene kadar uyuyan ben şimdi sabaha karşı uyanıyorum tekrar uyuyamıyorum uykusuzluktan artık gün içinde kesin uyurum diyorum yine yok 🙈🙈🙈
buseyusuf27 Nesrin_sipahi bizde gece sureklı ıdrara kalkıyoruz bırde horlama var 🙄 bu gebelıkte cıktı ortaya saga sola donmek tam ıskence agırlastım fzlasıyla 😒 son haftalar cbuk gecsın 🤲🏻
Naren1 Nesrin_sipahi 12 den beri ayakdayım saat 07.13 uykum gelir diyr bekledim sağolsun bir aydır yok 🙃
theAna Biz de 35 olduk 🌼 bulantılar ve ağrılar var bende de 🤢 tuvalete alıştım artık sürekli gidiyorum 🤦🏻
Serpil34 Ben artık tuvalette uyuyacakdım neredeyse 1saat arayla tuvalete kalkıyordum 36haftalık oldum bende
Nesrin_sipahi Unlukacar inan o kdr çok özledim ki uyumayı sabah 5 ye uyudum saat 7 ve ayaktayım şuan 😂
Unlukacar Nesrin_sipahi valla bende öyle çok özledim uyumayı ama gram uyku yok yataktan bile kalkmadım uykum gelirse kaçırmayayım diye 😁😁
Naren1 Nesrin_sipahi keşke biraz bende uyusam hayalet gibiyim mahalleye bekçi yapsalar iyi para kazanırım 🤦♀️🙃
Maykoo Nesrin_sipahi ben de yarın 35im inşallah. Akıntılarım çok arttı eskiden sadece belim ağrırdı artık sırtımın ağrısı çok zorluyor ama en güzeli de ayakta dururken yere bakınca ayaklarımı görememek :) 🙈
bebegim_28 Nesrin_sipahi bende pazar günü 35 haftalık olcam inşallah uyku sıkıntısı arada bi oluyor çok uyku problemi yaşamıyorum tuvalet olayı sıkıntılı malesef bende gece 3 4 Defa kalkıyorum tuvalate. İlk 3 ay çok bulantım oldu sonra olmadı ama 2 gündür akşamları yemek sonrası miğdem kötü oluyor biraz zorlasam istifra edicem yani geri mi geldi bulantılar acaba diyorum 😕
Nesrin_sipahi bebegim_28 sanırım son haftalarda geri geliyor cnm özellikle sabahları çok çekiyorum bn
bebegim_28 Nesrin_sipahi inşallah gelmez ya tiksinmekten çok korkuyorum önceki evim kiraydı tiksindim o evden Allahtan ev aldık çıktık kendi evimize bu evden tiksinirsem yandım😂😂