Valla ikinci kez açmak zorunda kaldım hiç cevap gelmediğinden malum 😪 Herkes ailevi meseleleri içeren başlıklara yöneldiği için altta kalıyor neyse 🤷♀️ Erken Doğum riskim var ve bebeklerim 30. Haftada 1500 kilolardı ama iştahım kapandığı için çok bişey yiyemiyorum malesef ve 34. Haftaya kadar 2 kiloyu geçmelerini istiyorum Allah’ın izniyle 😌 Ne yiyip ne içmem gerekiyor acaba? Ben muzla kuruyemiş i biliyorum ama ek olarak ne tüketebilirim ? 31+2 olduk bu Arada 👯♀️