Dygg Elifbalim ben anestezi olmadan çektirdim daha bugün😊 biraz ağrıyor tabi ama bu ağrı için anestezi almak mantıklı gelmedi bana. Çok kısa sürüyor 2 dk bile değil
Ygmr76 Elifbalim bende yaptırdım anestezi felan uygulanmadı zaten ıcıne Bı sıvı veriyorlar o yumurtaları sısırıyor o sırada ağrı oluyor sadece
DefneninLiya Ygmr76 peki cnm hangi gün gidilmeli doktor nasıl istiyor benim şuan adetim bitecek bittikten sonra mı istiyor
Ygmr76 DefneninLiya sıra alınca zaten sana söylerler oradaki görevli Bi ilaç veriyor onu kullanıyorsun bıkac gun sonra gıdınce agrı kesııcı ıcıyosun gırmeden 1 sene oldu yaptırmalı ben sanırım adet bittikten sonrasına gun veriyorlar
Rumeysaaa Rahim filminde korkulacak hıc bırsey yok hele anestezıye hıc gerek yok artk makıneler gelıstı eskıden zor oluyormus evet ama suanda hıc hıssetmıyorsunuz bıle istdaysanız eger şişlide bi yer tavsıye edebılırım keısnlıkle pısman olmazsınız
Dadas Elifbalim ben anestezi almadan yaptırmıştım. İnanın korkulacak birşey yok yanınızdaki hemşirenize güvenin iki dk içinde oldu bitmişti benimki. Bitti kalabilirsiniz demistiler nasıl yani bu kadar mı demiştim 😂 önce herşey güzelce ilerliyor sadece ilacı verirken bir kasıntı oluyor o anda da sakin olmalısınız 🤲🤲
mjj Elifbalim ben anestezi almadan özel de yaptırdım adet sancısı gibi 4 dk sürdü dayanilmayacak birşey değil korkmayin
ballisiyavrum Elifbalim acı eşiği herkesde farklı anestezi alma dediler almadan yaptırdım ama öldüm sandım bağıra bağıra seslerim kısıldı kesmlkle anestezi alın derim
diyhomelif Aysenurozay anestezi mutlaka yaptır. Bana öyle bir gaz vermişlerdi ki 5 dk zaten falan diye anestezi olma dediler yaşadığım acının tarifi yok . Anestezili ol mis gibi
kisiminbahari Adetinden hemen sonra gitmelisin ben anestezili oldum dktr uyandigimda cok zorlu gecti uyutmasaydık dayanamazdin dedi o yuzden iyi karar ver
Canan_yilmaz Bende dün çektirdim. Anestezi ile çok rahat geçti. Hafif bir lekelenme oluyor ama biter hemde ağrı sancı yok. Hsg den sonra hemen ayağa kalkıyorsun.
MihricanA Aysenurozay Ben ilk evlendigim yil cektirdim anestezi almadan sol tüp kapalı olduğu icin cok ağrılı oldu bikac gun kanama lekelenme seklinde devam etti ama herkeste ayni olmuyormus acı eşiğine bağlı biraz da. İlaci enjekte ederken adet sancısından biraz fazla agri oluyor ama anlık bende 2 defa yapildi net görülmediği icin belki de o yüzden zor oldu biraz