Msna benim kadar çeken yoktur herhalde doktorun verdiği renny ilacı içmemek için eşimden geleni yaptım her gün bi lt den fazla süt içiyorum yok banamısın demiyor salatalık yazmış biri denedim hiç işe yaramıyor en sonunda mecbur doktorun verdiği iğrenç şurubu içtim bi kere içtim sadece ve iki gün boyunca hiç kaynama olmadı boşuna uğraşmışım o kadar şey denemekle