Msna o iç kaynaması çook fena ya bende de bu aralar var 10 küsür haftamızdayız. Laktozu sindiremiyorum laktozsuz süt içiyorum ama bana etki etmiyor, gaviscon hiç hiç etki etmiyor. Elma yiyorum o da bana mısın demiyor. Öyle ki bazen uykudan uyanıyorum o yanma ile. 14 Mayıs’ta doktorumuzla randevumuz var kendisine danışmayı düşünüyorum çünkü hiçbir doğal yöntem fayda etmedi bana ki ilaçtan yana değilim diye hep araştırdım ne yapabilirim diye. Umarım siz doğal yollardan o kaynama duygusunu geçirirsiniz. Allah şifa versin 🤲🏻