Esraaelisa1 öyle düşünme canım bizim çocuklarımıza vereceğimiz en büyük hediye kardeştir önce bebeğin bi doğsun biraz büyüsün tuvaletini kendi yapabilsin yemeğini kendi yiyebilsin konuşsun yani en azından derdini anlatabilecek kadar ozaman düşün derim banada oğlum küçükken bidaha yap araları açılmasın dediler ama ne ben ne eşim nede çocuğum buna hazır değildik oğluma herseyi teker teker öğrettim herseyi kendi yapabilsin ondan sonra dedim öyle de oldu çok şükür en son emzigini bıraktirdim ertesi hafta hamile olduğumi öğrendim bebeğim doğduğunda oğlumun 4 yaşına bir ayı kalcak yani tam 4 yaşında olcak tamda istediğim gibi oldu çok şükür rabbime 🤩 dediğim gibi ne çok uzat arayı nede bebeğin küçükken yap derim hem sen hem eşin yıpranmassınız ilk çocuğun da biraz büyümüş olur üstünden düşer yani