melegiiimm Hilal2205 ben bugun tam 10.haftama giricem.benimde 2.hamileligim ve gobegim bildigin belli oluyor. Eski gobegimde vardi ama sanki karnim dahada sertlesmis gibi.sikayetlerim mide bulantisi onun icinde ilac kullandigimda iyi oluyorum ancak.
melegiiimm esraizmirli benim ilk cocugumda 5.ayda karnim cikmisti ve erkekti.bunda henuz 10 haftaligiz ama tas gibi karnim var.normalde 44 beden giyiyordum ama artik sıkıyor.yani bende dogrulanmadi teziniz😀
esraizmirli melegiiimm pardon yanlış yazmışıö geç çıkarsa erkek erken çıkarsa kız anneannem öyle diyor 😂😂
Baobap Hilal2205 ya bu işin tek iyi yanı, bunların hepsinin bir gün geçeceğini bilmek😄 başka türlü hayata tutunamıyor insan😄
Hilal2205 melegiiimm ayyy bende çok şükür bi oğlum var birde kızım olsun istiyorum 🤩 tabi en önemlisi sağlıklı olsunlar
esraizmirli melegiiimm Benim de ilk bebişim olacak Allah izin verirse eli ayağı düz olsun ama gönlüm kızdan yana benim bütün bulgular erkeğe işaret ediyor sanki ama Rabbimden hayırlısı kucagımıza almayı nasip etsin Allahım ☺️🤲🤲
melegiiimm Hilal2205 tabi sağlıkları daha önemli. Rabbim saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin ins.
melegiiimm esraizmirli inan anneler hissediyor.ben hep erkek demistim herkes kiz demisti.gonlume ne oldugu geliyor.ama tabi sagligi yerinde olsun kiz erkek ne farkeder.ins hayirlisini nasip etsin rabbim.
esraizmirli melegiiimm bende kız isimleri bakıyorum hep erkeği eşime bıraktım ne ladar güveniyosam ona 😀 amiin Rabbim herkesin evladını bağışlasın sağlıkla doğmalarını nasip etsin inşallah
Tdof26 esraizmirli benim aslında hiç mide bulantım olmadı bugüne kadar sadece bu hafta biraz oldu normalde herkesin bu haftalardan sonra geçiyor ama hayırlısı senin nasıl geçiyo :) bu arada izmirdemi yaşıyorsun
Esraaelisa1 Hilal2205 valla benim ilk 35+5 günlük kızım olacak eşim 2 de istiyor bende en az 2 yaşına girsin diyorum haksızlık yapmak istemiyorum yetebilmek istiyorum çocuğuma