Ben ilk oğlumda medilife da Burcu Betül hanıma gittim dokuz aylık süreç boyunca gayet güzeldi tavsiye ederim sadece doğumumda yoktu cumartesi doğum yaptım o haftasonu Kibristaydi zaten bir kaç haftadır git gel yapiyordu doğumumu Ahmet Bey yaptırdı ondan da gayet memnun kaldım sanki dokuz aydır süreci birlikte göturuyormusuz gibi ilgiliydi problem yaşamadım. Her iki doktoru da tavsiye ederim. Bu arada medilife doktorunuz haftasonu çalışmıyor ise eğer ve doğum haftasonuna geliyorsa doğuma gelmesi için ek ücret talep ediyorlar açıkçası doktorum o esnada İstanbul’da olsaydı bile yaklaşık doğum parası kadar bir ücret ödeyip illa o gelsin demezdim şu an ikinci oğluma hamileyim takibi yine Burcu Betül hanımda yapiyorum gayet memnunum çok kafa bir doktor . Cinsiyette yanildiğini da hiç görmedim ne derse o 😄