kubmes3 Kızlar medilife hastanesinde önerebileceğiniz doktor var mı? Mümkünse cinsiyeti hemen anlayan görebilen😂
Dgt55 kubmes3 merhaba Beylikdüzü Medilife Hastanesinde Selda Hanımoğlu kesinlikle öneririm ilk hamileliğimi onunla geçirdim çok memnundum şimdi ikinci hamileliğim yine ona gidiyorum hatta yarın randevum 🙂 cinsiyette hiç yanıldığını görmedim tavsiye ederim 🥰
Papatyam2017 kubmes3 reyap mesut karakuş 2 doğumda onda yaptım 11.hafta da kız olması a rağmen cinsiyeti söyledi arkadaşım da kızdı o da 11.hafta da öğrendi
MiasMom kubmes3 ben Ahmet Akgün e gidiyorum ilk muayenemi yaptı ben de tavsiye üzerine ona gittim , Beylikdüzü medilife da o da.
Eeliff_ kubmes3 bebim ilk gebeliğim cumartesi günü selda hanıma kalp atışı için gideceğim ama keseyi görmek için gittiğimde o kadar güzel bi randevu geçirdim ki moral motivasyonunu anlatamam randevu alabiliyorsan eğer sakın kaçırma ben kasım aralık randevularımı bile aldım yani
kubmes3 Dgt55 çok teşekkür ederiim🥰 Biz de yarın tam 13 haftalık olacağız cinsiyet merakı ve heyecanı aşırı var bir an önce bir şeyler almak istiyorum🙈 muayene ücretini de öğrenebilir miyim?
AlevDemirel Dgt55 bende Selda hanıma gitmek istedim de randevu Araki bulasın😏 2ay sonraya söylüyorlar ozamana doğururum ben 😊😁 Bedia Zeynep yıldırıma gidiyorm doktordan memnunum da hastane den emin değilim
papatyagil Bende kesinlikle selda hanımı öneririm ilk hamileligimi ve suanki hamileligimi takip etti cinsiyet konusunda da emin olmadan yani görmeden hiç bir dr söyleyemez ama kızımda bacak arasını görmediği halde kıza benziyor dedi sanırım kemik yapısından görürse yada illaki anlarsa söyler 😊
kubmes3 papatyagil aslında en mantıklısı net görmeden söylememek. Diğer türlü anne kendini o cinsiyete hazırlıyor. Yarın arayıp bi şansımı deneyeyim 😊
kubmes3 AlevDemirel yaa öyle mi ben Edirne’den geldim ailem İstanbul’da gelmişken gideyim dedim ama 1 haftam kaldı İstanbul’da☹️ Yarın Selda hanım için arayıp şansımı deneyeyim olmazsa sizin dediğiniz doktoru sorarım. Teşekkür ederim🥰
papatyagil kubmes3 biraz zor sanırım randevu ayarlamak yani aslında ilk randevuyu aldığınızda geri kalan randevularinizi kendisi ayarlıyor ama ilki.alabilmek mesele 🤪 kesinlikle bu hamileliğimde ilk erkek sonra.kiz en son erkek de karar kildik tabi bunu yapan selda hanım değildi son noktayı o koydu selda hanım eğer kız.olursa bütün kıyafetleri benden dedi yani.okadar eminim erkek olduğuna dedi 😊
kubmes3 papatyagil benim doktorumda 11. Haftada kıza 12. Haftada erkeğe benzetti çıkıntı var sanki dedi ama sonradan öğrendim ki o çıkıntı kızda da oluyormuş bu haftalarda. Ben de umutlandım kız istediğim için😂
papatyagil kubmes3 benim ikilide dr erkek dedi çok net hatta ben bile gördüm sonra 15 de kız dedi başka dr ama emin değilim dedi tabi kafamız karıştı en son selda hanım kesin erkek dedi :)
Dgt55 Selda Hanımdan randevu almak evet gerçekten zor bende 2 ay önce aldım daha bugün randevum ama şöyle yapabilirsiniz Selda Hanım söylemişti öğleden sonra 15.30 - 16.00 gibi ararsanız iptal edilen randevular oluyor şansınıza yakalayabilirsiniz ben o şekilde almıştım tabii bulana kadar aramak lazım 🥰
Mihre Selda hanımı öneririm ama kendisi aşırı yoğun,beylikdüzünün neredeyse yarısına bakıyorum diyor:) 2 gebeliğimin takibide kendisine ait. Ultrason cihazları 4d yani renkli.Cinsiyet kolayca görülebiliyor.
kubmes3 Mihre yaa bilseydim bu kadar yoğun olduğunu önceden arar randevu alırdım. Devlette cinsiyet söylerler mi acaba randevum var ama gidip gitmemekte kararsızım