Bende 40+1
İlk gebeliğim suni sancıyla olduğu için ikincide kesinlikle son ana kadar beklemeyi düşünüyorum.
Benim de sancılarım yok ve doktorum 1 hafta önce ilk kez çatı muayenesi yaptı.
İlk gebeliğim 38+2 hafta sürdü 2 cm açıklığım vardı suyum erken geldi sancılarım yoktu doktor sormadan suni sancı verdi. Şimdi pişmanım ve son ana kadar beklmeyi düşünüyorum.