Kızlar tam 12 haftalıktım dün doktora gittim bebek uyuyordu hareketlerini göremedim. Doktor da içim rahat etsin diye bugün de gel bakalım dedi bugün gittim yine uyuyordu. Benimle aynı haftada olanlar hep bebek çok hareketli eli ayağı böyle oynuyor deyince kendimi kötü hissettim. Doktor her şeyi normal diyor da ben biraz kafaya taktım