Sağolun kizlar önerileriniz için,bana verdiği şuan aşırı bı rahatsızlık yok ama enfeksiyonun, doktor rahatsız ediyorsa ağrı yapiyorsa ileri seviyede rahatsızlık veriyorsa antibiyotik yazabilirim dedi ,suan sana çok rahatsızlık vermiyorsa bol su ile atlatmani öneririm hemen antibiyotik kullanmanı onermedigini soyledi,korktum kizlar acikcasi bugün duyunca doktordan,Allah hepinizin bebeğini hayırlısıyla saglikla kucağınıza almayı nasip etsin