-Aysenur- Seymaaygzz benimde 37. Haftam benim doktorumda cati muayenesini dogum aninda yapcagini soyledi daha mi iyi daha mi kotu bilemedim ben
fndk_06 Seymaaygzz ben bugün 37 haftalık oldum 3.200gr civarı bebek benimki zaten uzun zamandır doğum pozisyonunda kafası hep alttaydı bu aralar kuyruk sokumu ve alt bölgemde aşırı baskı hissediyorum
Seymaaygzz fndk_06 Aynen alta baskı yürürken hep hissediyordum bugün kuyruk sokumunda bı sancı girip cikiyo sanki
Seymaaygzz Cansu321 Oy maşallah bebeğine ya ananesi zaten izin alicakmis haftaya cumartesi beni beklesin diyo dedim söylerim 🤣🤣