Klomen ve catlatma ignesini 2 aydır deniyorum fakat bir sonuç alamadım is yerimden zaten zar zor izin alip gidebiliyorum klomenle kalamadim ama şununla hemen kaldim diyen varsa eğer doktoruma artk yeni bir tedaviye gecmesini isteyecem ve kalanlarin cogunluguna göre sunacagim doktorada bunu mu denesek diye is yerim problemli artık daha fazla uzamadan daha etkili bir yontemle kalan varsa bilgi verirseniz cok sevinirim kizlar