S-r-p Prensees avşinin anlamını hiç bilmiyorum ama mila güzel aslında ikisi de uyumsuz değil madem öyle ikinizin de gönlü olsun 🤗
S-r-p Prensees iki isim koydum ben birini eşim çok istedi birini de ben koymak istedim tek olmasın diye bence sizinkiler de güzel 🤗
Basak0503 Prensees canısı daha güzel bir isim koy bebeğine bi ömür adıyla yaşayacak. Valla dediğin isimleri hiç duymadım yorumu yazarken bile isimleri unuttum🙈🙊
karsiyakalianne Prensees sen bakma kimseye içinden ne geliyorsa onu koy 500 tl için gerekli gereksiz yorumlar yapıyorlar işte 🤷🏼♀️
Ozlem_20 Prensees biz Gülce koymayi düşüyoruz :) Tabi yanına güzel bi uyumlu isim bulabilirsem 2.isim koymayi düşüyoruz