Jdiebsh Lalim 😂😂bende 23 haftaligim da yavas yavas uygun gordukce tamamliyorum hayirlisiyla alirsin insallah kucagina ☺
Semra93 Hiç kendimi yoramam zaten 1 yada 2 tane geliyor.giderim e bebeğe falan rahat rahat alışverişimi yaparım 😄
Yarim_Kilo_Kiyma Jdiebsh Kızlar bu ürün ile https://imgyukle.com/i/5KUbSQ bime gelecek olan 2’li emzikler arasında ne fark var yenidoğanda. Ben e-bebekten almıştım kafam karıştı