Deryaasya bende hamile değilim hastayım sanki 14. Haftaya girdik hala kusmalar devam . Arada bir dil üstü bulantı hapı var ondan alıyorum her an gececek diye bekliyorum 3. Aydan sonra geçer dediler ama benim uzun sürecek diye aklım çıkıyor. Sağlıklıda besleneniyorum . Bulantısı olmayanlar ne şanslı