yvshll sakin kötü düşünme moral bozma iyi düşün iyi olsun kendine dikkat et bir arkadaşımın değeri 95di doktoru kimyasal gebelik olabilir demişti e hafta sonra yükselmişse sorun yok demişti hiç takmadı kafasına çok yeni olduğu için düşük cıkmış değerleri şuan bebeği kucağında rabbim bizede nasip etsin inşallah