Merhaba dün idrar testimin silik çıkması üzerine kan vermeye gittim. Beta hcg 42 çıktı. Doktor ya çok yeni bir gebelik olduğunu ya da 1 ay içinde sessiz düşük olduysa betanın düşmüş olabileceğini söyledi. Cumartesi günü tekrar kan vereceğim eğer yükseldiyse sağlıklı bir gebelikmiş. Benim gibi ilk öğrendiğinde betası düşük çıkan var mı ??