Guluc ben de sancıları anlamam diyordum. Nişan geldikten sonra kontrol amaçlı gittiğimde nst cihazımda sancılarım takip edilirken özellikle bende cihazdaki değişimlerle hissettiklermi takip ettim. Sancılar yavaş başlıyor, dalga dalga şiddeti artıyor. Çok uzun sürmüyor başta. Sıklığı arttıkça şiddeti de artıyor. Ben de bir süre adet ağrısı gibi ağrılar hissettim, bu yüzden açılmanın daha erken başladığını nişanın daha sonra geldiğini düşünüyorum zaten. Yoksa nişan geldiğinde direk 3 cm açıklığın olması çok hızlı bir durum oluyor. Kendi vücudunuzu en iyi kendiniz tanırsınız. O yüzden değişimlerinizi takip ederek anlayabilirsiniz ☺️