Basakasci Merhaba 8+3 gebeliğim var kan sulandırıcı iğne kullanıyorum göbekten bu aralar yaparken çok acıyor hassaslaştı galiba doktorun koldanda yapabilirsin ama en güvenilir karın dedi arada kaldım karnım büyüdükten sonra nasıl yapıcam ordan bilmiyorum
merve0128 Basakasci çok normal canım oluyor böyle durumlar özellikle morarıyor ve ödem oluyor aynı yere vurmamaya çalış aynı yere denk gelince açıyor biraz karnını dinlendir istersen koldan vurdurabilirsin zaten karnın büyüdükçe vuramaz hale geliyorsun acıyor çünkü canım
Ozgerella Basakasci bütün iğneleri koldan vuruldum, doktorum kol göbek ve bacak üçlüsüne dönüşümlü vuracaksın demişti ama acıdığı için yapamadım, sadece koldan yap o zaman dedi.
Mucizem- Basakasci bende kullanıyorum iğnenin ucu sanki çok kalınmış körmüş gibi tenime girmek bilmiyor resmen 😋 heryerim mosmor milimetrik çalıyorum artık 😁 sen yinede karnından vur canım nolur nolmaz
SEVGiHASAN Merhaba canım,sen bi karnın büyüyesiye kadar yap sonra koluna geçersin bacaktan da yapılıyor.sürekli vurduğun yere vurma orası rahatlasın biraz,daha sonra morarma da yapıyor iğne kullananların başına geliyor maalesef
Bsmlh SEVGiHASAN ben ayakta yapıyorum ilk başlarda oturarak yaptım mosmordu ayakta yapınca bıraz ovalayıp kolonya pamuk koyuyorum hiç morluk kalmıyor deneyın
yasemin333 Bsmlh bana da eşim yapıyor oturarak son bir kaç seferdir morarıyor ve bir damla kan geliyor iğneyi çıkardıktan sonra oysa iğneyi sokarken acımıyor da kan gelmesi normal mi acaba
Bsmlh yasemin333 normal canım korkma ama ayakta yapsın acı az bıde morarma çok az oluyor gece yatarken kolonya pamuk koy hemen geçiyor kan benim bir kez 7 saat sızdı dr normal dedi en son berberden traşlarda kullanılan kan durdurma taşı alıp sürdük geçti hiç korkma
yasemin333 Bsmlh bi de ayakta deneyelim o zaman.Bide beze oluşuyor bazen iğne vuracak yer arıyorum resmen
Nasippp Bsmlh benimde mosmordu karnım krem kullandım da biraz aza indi morluk ayakta yapayım bide inş olmaz artık o morluğun geçtiği yerden de yapınca kanıyor anlamadım ki nereden yapayım daha kenardanda olmuyor galiba 🤦🏻♀️
Bsmlh Nasippp yok göbek delıgı 4parmak ölçüp yan yana bır tık altı vur aynı yere batırma çok acır dik açı dümdüz batır dr israrla benım onu soyledı dümdüz olmasına dikkat et dedi
Baybymucize Basakasci canım bende yaptım göbekten belli açıyla 40derece açıyla yap bir anda batır yavaş yapınca çok acıyor bir kere falan acıttım başka da olmadı
Nasippp Bsmlh tamam canım benim teşekkür ederim benim doktorum pek açıklama yapmadı iğneyle ilgili 🤦🏻♀️
Bsmlh Nasippp benım hersefer bilgi verir hatta açıp morluğuna bakalım demişti ve sok oldu dedı benı çok güzel dinlemışsin