kardelen214 ya valla bugun adetin 13 günü.
1ekim adet oldum o günden itibaren sayıyorum.
Ilacın da 8.ci günü bugün hani 8 gün olmuş kullanmalı. 3 gün oldu biteli büyük ihtimalle ilacın etkisi devam ederse büyütür.
Hiç catlatma iğnesi felan demedi şuan ona erken olduğu için. Ama yapmazsa bile ben kendim istiycem en iyi marka hangisi ise onu talep edicem çünkü riske atmak istemiyorum.
Hayırlısı olur inşallah.
O güzel dualarınız için teşekkür ederim 🙏🌹🌸🌹🙏🙏