Defnederen aşkım evet 11de pik olmuş zaten çatlamış yumurtan siliklesmis belli yani ama sen yine de devam et başka yumurtan da büyüyor olabilir ilaç kullandık ya etkisini sürdürebilir
Yine pik görürsen başka bir tane daha büyümüş olur.
Hayırlısı olur inşallah canim stres yapma