nur816 canım bu çok önemli bir test . Devlette yapılıyor ama bu testin şöyle bir özelliği var numune alınınca direk işleme koyulması gerekiyor yoksa yanlış çıkma ihtimali oluyor . Zira bende de öyle oldu devlette verdiğim de erken menepoza girmiş görünüyorum 0.21 çıkmıştı özel laboratuvar da ise 1.09 çıktı aynı hafta . O yüzden imkanın varsa iyi bir yerde yaptırmanı tavsiye ederim .