babysevgi 59 da da post açmıştım ve 49 da yine açıcağımı belirtmiştim☺️🌸 şükür bugünlere geldik Var mı aramızda izmirli ? Kaç günleriniz kaldı
hnrgns babysevgi 27 den sonra yatma olayı sadece sol tarafa mi oldu ?bu konuda bilginiz var mı bebek için zarar verecek bir uyuma olayı var mı
Dilanilngi babysevgi izmirliyizzz bizde ama daha 29+6 hamilelik süresi daha kısa olmalıydı kesinlikle 😬
Rmeysa_1661 hnrgns sol tarafınıza yattığınız zaman bebeğe yeterli oksijenin tam gittiğine dair bilimsel araştırmalar mevcut. Ama devamlı sola yatamıyorsanız sağa da yatabilrisiniz fakat sırt yada yüz üstü yatmak oldukça tehlikeli
babysevgi hnrgns sola yatmaya özen gösteriyorum ama bn sola yatınca rahat vermıyor hiç dr uma da sordum sol yada sağa yat dedi bu ara sağa yatıyorun yani ztn sırt üstü normlde de yatmazdım ben :)
babysevgi Ayseonayli4554 ben 34. Haftaya girdim siz doldurmussunuz yani benm 33+0 ☺️ Ama öyle denir ya 34 e basladık . 33 dolmuş oluyor artık
KbraAkyol 34+6 son 36 diyo ama daha erken gelir bence kızımı 38 de doğurmuştum simdide sabırsızlanıyorum uygulamadan çıkamıyorum resmen günler geçsin artık
babysevgi KbraAkyol bende günler geçsin diye diye 49 u gördüm😂artık geçer ya bi sekılde geçiyor moduna girdim :) cünkü gerçekten az kaldı :) tadını cıkarıyorum artık
babysevgi Dilanilngi o kdr haklısın ki 😂 bencede daha kısa olmalıydı😛sabırsızlanıyor insan kavuşmak için