Ya numara yazmasında şübhelendim zaten girdim pofiline baktım bir bana yazmış ve sende sat ne zaman yazdım yani erkek onun ne demek olduğunu anlamaz onun için cevap gelmedi diğerlerinide hep engelliyordum ya birde demezmiki mesaj at alıyım delirdim ya vallahi Allahından bulsun öyleleri ne diyeyim ama adminler kaşki her posta göz gezdirselerde bizde böyle durumda kalmasak