Kızlar sizinde başınıza geldimi bilmiyorum ama artık 2-3 defadır başıma böyle bir şey geliyor erkekler kadın ismiyle giriyor ve özel mesajlaşma açıp beni ekliyor birde sapık numarasını yazmış ya🤦🏻♀️Günümüz aynı vatsapta yaz diye🤦🏻♀️Artık forumada güven kalmadı ya giriyoruz derdimizi anlatıp fikir alıyoruz ama bu erkekler ne arıyor burda?