sedabl Tugce14 Genelde acısız oluyormuş bugüne kadar okuduklarımdan yola çıkarak Ben de henüz olmadım düşünüp stres yapmamalısın bence Allah hepimize bebeğimize kavuşmayı nasip etsin🙏👍
Tugce14 sedabl yeni yaptirdim canım korkulcak gibi değil derin nefes al rahat bırak kendini acımıyor o zaman
begumseker Tugce14 kendinizi kasarsanız canınız acır.. ama rahat bırakırsanız kısacık bi muayene.. 2 parmağını açıveriyor kontrol için o kadar
ZEhrA_94 Tugce14 ben korkudan yaptırmamıştım doktora da söylemedim Ogün beni doğuma aldılar doğum yaptım 😂😂😂😂😂😂😂 korktuğumuz şey tırı vırı Bi süre sonra alışıyor bünye 😂
Diilekk19 Tugce14 6 aylığım daha idrar kaçırıyorum diye doktora gittim çatı muayenesi yapacağım dedi korktum acılmam olur diye ama kabul ettim ve oldum o sırada açılma olur korkusu ile kendimi sıktım ve acıdı sen rahat ol kasma sıkma kendini herkes oluyor sonuçta 😊
Beneklikedi cagla24 benimki başından beri söylemedi:( hep normal Doğum yapmak istediğimi söyledim. Belki de bendeki durumdan dolayı öncesi uygun değildim.. sağlıkla gelsinler.. son 15☺️
Bebekbal Tugce14 canım hiç acıma hissetmedim ben,gözümü kapattım ve sürekli nefes alıp verdim doktorumda hiç kasmıyorsun kendni çatında iyi doğumunda böyle kolay olur inşallah dedi,kasarsan acıyor anlycağın rahat ol
Bicik Busrapol 🤣🤣🤣 ama hastanede sancilarim basladiginda kesin baska hemsirelerde gelecek muane edecek insallah onlarin elleride kibar ince ve nazik olur🤨
Mrv_tes Tugce14 ben iki gun once oldum. Korkulacak hic bir sey yok, cok rahat olun. Kendinizi kasmazsaniz 1-2 dakika bile surmuyor☺️ Ne kadar rahat olursaniz o kadar kolay..
Mrv_tes Buseelisa Doktorum bana sonrasinda lekelenme olabilecegini tedirgin olmamam gerektigini soylemisti. Bence muayenedendir..
Akg Tugce14 hiiiçç acımıyor öyle diyenlere bakma. Tek yapacağın şey derin nefes almak. Eşinle ilişkiye girerken ne kadar canın yanıyorsa onun aynısı zaten daha fazla bişi yok inan. Acıyor diyen de kendini çok kasmıştır ya6da vajinusmus olabilir belki
Aselmomy Buseelisa olabiliyor canm çnkü bnde alttan muayene olduğum zmn lekelenmen olabilir dedi hemşireler yani endişelenme sadece bebeğin hareketlerine ve suyunu gözlemle bence 😊