Bugun oldum. Normalde benim doktorum onceden çatı muaynesi yapmiyor. Cunku sezeryan icin gunde vermiyor. Sezeryanlik bir durum olup olmadığına dogum belirtileri basladiginda karar veriyor cati muaynesini o zaman yapıyor ama benim farkli bir durumum vardi bugun oldum. Elle muayne edildim. Derin bir nefes alin ellerinizi gogusunuze koyun ki kendinizi bi yerlere tutunup itmeyin. Oyle abartildigi gibi bir agri sizi aci yok. Cok abartiliyormus. Bir kac saniye suruyor bitiyor. O kadar da olsun 💕